Börjes barnbarn

föralltid

Absolute Five

Funky Kidz får mig att kliva upp tidigt på lördags morgon. Börjar halv 11, men man har ju vett att gå upp lite tidigare så man hinner med frukost och vakna till lite. Visserligen vaknar man ju till ordentligt där. Cyklade dit och hem. Slängde ihop lite mat. Torskfiler och potatis. Sen iväg igen. Den här gången till badhuset. Nu lär jag ju iallafall fått tillräckligt med motion. Cyklade ju även till badhuset och tillbaka. Och på Funky Kidz gör vi ju allt annat än står stilla. Nu ska jag kanske försöka mig på receptet jag hittade.

Ikväll blir det:
Absolute Five (citron, raspberri, vanilia, pears, ruby red)
Fantastic Four (jag, simon, nettz och andreas)
The one and only (smirnoff red vodka + två tyrkisk peppar)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: