Börjes barnbarn

föralltid

Feels like home

Irritationen har lagt sig lite. Nej, den har lagt sig helt. Det sitter just nu bara kvar i minnet och stör ytterst lite. Tävlingen gick kalas bra igår. Men tröttare tränare får man leta efter. Det var nog första tävlingen som jag inte orkade (heja) helt igenom. Men jag är riktigt stolt över simmarna iallafall. Träningen börjar ge saftiga resultat. Nu ska jag bara skriva artikel till tidningarna. Tjoho eller nått.

Hittills har jag varit så pass seriös att jag har satt igång två tvättmaskiner. Ska köra en till också, men sen får det vara bra! Tänker inte tvätta hela den här dagen. Funderar på en promenad. Det var länge sen. Har jag mestadels tränat på gym nu, men promenaderna borde och ska inte försummas för det. Och ikväll blir det gym igen =D Body Jam! I love.



Chantal Kreviazuk - Feels like home

Kommentarer


Kommentera inlägget här: