Börjes barnbarn

föralltid

Funktionär

Kortfattat om gårdagen: Jag somnade. Medvetet, men inte medvetet att sova så pass länge som jag gjorde, men det var skönt. Måste erkänna att jag var trött efter träningen. Blev alltså ingen makaronipudding utan pizza och sen även godis. Gjorde en tabbe igen. Jag skulle ju hållit mig ifrån godis!

image108Idag var det först Funky Kidz och sen blev det lite stress in till Kristinehamn där året Alfred Nobel Cup ägde rum. Jag skulle vara med som funktionär. Fick äran att vara tidtagare bana 5. Lite nervös var jag måste jag säga. Det var väldigt länge sen jag var funktionär och framförallt tidtagare. Oftast har jag varit vändningskontrollant. Idag var det både korta sträckor och 4 heat med 1500! Kunde snegla lite på mina simmare då och då, och jag är så stolt över dom. Tävlingen nådde sitt slut och kvällen tog vid med tacos och tv. Nu vill jag gå och lägga mig. Jag är nog en person som hellre vaken på dagen och vill se solens strålar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: