Börjes barnbarn

föralltid

I <3 träna

Det blev super mario 3 igår, men jag klarade dock inte hela spelet. Fuskade mig fram till sista världen, men total fastnade på en bana där. Idag har jag varit iväg och träna med Nettz & älsklingen. Man känner skillnaden alltså. Själv ser jag ingen skillnad på mig själv, men det känns. Piggare och flåset är något helt annat än förr. Imorgon ska iväg igen, men först ska jag iväg på vibrationsträning med mamma! =D Det ska bli riktigt kul. Mest intressant eftersom man inte kört det förut. Just, vi hjälpte morsan med lite hyss/bus innan vi åkte också. Mamma är bra rolig ibland =P Efter träning blev det käk och sen spelade jag lite super mario =P Men jag tröttnade när jag fastnade på en bana, så det blev till att läsa lite bloggar och skriva ett inlägg om dagen. Ikväll blir det badhus också. Känns som det var ett tag sen jag var där.

Kommentarer

  • Ivana säger:

    Jag kan inte spela tv-spel utan att fuska, det är omöjligt : )

    2007-10-24 | 22:40:58
    Bloggadress: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com
  • Blue säger:

    Man ska vara lite försiktig med att träna både konventionellt och vibrationsträna samma dag. Eftersom det tar på musklerna även med vibben. Kondisen däremot tar den inget på.

    Hitta hit via Ivana

    2007-10-25 | 07:01:47
    Bloggadress: http://himmelellerhelvete.blogg.se
  • Blue säger:

    Jag har tränat nån gång via jobbet. Och fick där infon att inte blanda...

    Man kan dock avsluta ett vanligt träningspass med att skaka loss musklerna lite lätt. För det ökar blodgenomströmningen.

    För mig var det ingen bra träningsmetod för jag mår dåligt psykiskt av det. Man kan bli sänkt i depressionsläge om man lider av det... så som jag gör.

    2007-10-25 | 18:35:32
    Bloggadress: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentera inlägget här: