Börjes barnbarn

föralltid

Mina kära knappar!

Tänkte först skriva lite om vad jag gjort sen sist, men nu när jag upptäckt att mina kära knappar är tillbaka, så tappade jag tråden lite. För det är så skönt att jag nu kan markera med fetstil om det är något viktigt eller stryka under. Jag kan skriva med kursiv stil när jag nämner alla filmer jag ser. Styrka över när jag inte tycker om nånting.

Jag kan centrera!

Och framförallt så kan jag lägga in bilder som visar hur jag känner eller vad som hänt under dagen. Jag kan även direkt länka dit jag hämtade/lånade bilderna från eller länka till andra bloggare eller internetsidor. Och så här glad är jag att knapparna är tillbaka....

image107

Kommentarer

  • Petra säger:

    Det förstår jag. Det är så irriterande när man inte kan formatera en text som man vill
    bloggen. Jag blev helt överlycklig när jag kom på hur man radbröt utan att byta stycke i min blogg.

    2007-10-20 | 03:45:02
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/petra
  • Lillasyster säger:

    Skönt att det fixat sig med knapparna. Vet inte hur det funkar på blogg.se men på blogspot.com kan man html-koda själv och då är man inte så beroende av knappar - om man vet hur man kodar förstås ;)

    Nu äntligen har jag bokmärkt din blogg i nya datorn så nu kommer jag på besök oftare.

    *kram*

    2007-10-20 | 18:26:26
    Bloggadress: http://lilla-syster.blogspot.com

Kommentera inlägget här: