Börjes barnbarn

föralltid

Promenaden <3



Startade upp dagen med Funky Kidz. Det är himla roligt måste jag säga. Vi gjorde en "ny" dans idag. Det var en de hade förra terminen, så den var ny för mig. Jag tycker det är minst lika roligt som ungarna (om inte mer!). Därefter följde en och annan kommunikations miss =/ Till badhuset sen som vanligt. Informationen togs inte emot med glädje direkt. Får se vart det hela slutar. Jag fick gå hem. Hade delvis planerat det både av vilja och av den anledningen att ingen skjuts fanns tillgänglig. Det var ruggit skönt! Jag bara måste komma igång med promenader igen, parallellt med träningen på gym. Promenader är ju bara för underbart. Synd att mina favorit del av hösten börjar gå mot sitt slut. Men jag njöt i fulla drag av den friska luften och mådde toppen bra. Jämfört med nu när jag har lite huvudvärk. Sån där fram i pannan ni vet? Usch! Men jag ska avsluta min tv-kväll. Ingen dum huvudvärk ska få stoppa mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: