Börjes barnbarn

föralltid

Silfverhielm

Vilken fest det blev! Årets fest hittils eller något sånt kan man benämna den. Super trevligt folk hela bunten. Orkar inte skriva mer om det. Dagen efter blev slow till det yttersta. Sov länge länge länge. Efter lite återställar mat  & tv mådde jag dock lite bättre. Måndag innebar också en lååång sovmorgon och inledde dagen med en förmiddags skräckis i sängen. Därefter åkte vi till Örebro för lite shopping och för att komma iväg lite. Kom hem med en silfver hielm till mig and a black one to mah baby boy. Simon köpte dessutom lite mer smått och gott från biltema. Och jag fick med mig en keps i fängelse stuk (eller hur man nu ska säga). Efter Örebro fick jag dansa av mig lite på Body Jam. Avslutade givetvis med film. Idag är det tisdag och jag har passat Wille. Hämtade honom från skolan och min fröken från old times kom ihåg mig, hälsade och pratade lite. Sjukt värre. Gick hem med Wille och vi spelade fotboll, tittade på Turtles film och lekte även turtles i skogen. Sen blev det full aktivitet. Byte av tv och om möblering. Och givetvis ikväll.... FINAL i So you think you can dance!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: