Börjes barnbarn

föralltid

Statoil

Fick ett akut godis sug igår. Jag och min underbara Nettz tog en promenad to the one and only that´s open, Statoil. Det blev både chips och godis(!) för min del. Lånade film av Nettz och började med Min bästeväns brällop. När den nästan var slut, kom Simon hem, och vi började kolla på American History X också. Det blev sent igår alltså. Sov lite längre idag, men det var skönt. Idag har vi bara åkt runt lite. Dagens höjdpunkt var väl träningen. Skönt värre. Det ska banne mig bli mer och nya tag IGEN! Den här gången så ska det gå.... Det är ju för fan inte långt kvar till.... december...

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    *hmm* ok, du fick ju i alla fall gå en bit för att få godis, så... och så tränade ni idag.

    *kram*

    2007-10-11 | 22:22:06
  • Sara säger:

    Nej, på Davids. Vadådå??

    2007-10-12 | 09:48:35

Kommentera inlägget här: