Börjes barnbarn

föralltid

Tips!

En gång fick jag en kommentar av en tjej här i min blogg. Med kommentaren skrev hon också att hon har som rutin: att när hon pingat sin blogg, så läser hon den blogg som pingade precis för henne, och hon "måste" skriva en kommentar i den bloggen. Väldigt smart tycker jag. För jag tror nog att de flesta av oss som pingar vill ju att några ska läsa vår blogg samt gärna få en kommentar eller två. Och mitt tips blir då, att om alla fick det här som rutin, så skulle ju alla få sina bloggar lästa och få lite kommentarer.

Igår fick jag bara ett litet irritationsryck. Får kanske be om ursäkt, jag vet inte, men lite sur blev jag och var tvungen att skriva av mig. I lördags var det fest. Det var himla trevligt. I love them. Finns väl inte så mycket mer att säga än det sista. Mådde sådär halvbra på söndagen. Bättre än förra söndag tror jag dock. Hade badhus som vanligt. Har ju tänkt börja simma igen. På söndagar. Eftersom det finns en tid direkt efter min egen grupp, men eftersom jag mådde som jag mådde igår, så skippade jag det. Jag ville dessutom umgås lite med Mr Ost =P Hehe näää, min baby boy. Han var ursöt igår morse. Fixade värsta goda frukosten åt mig =D Det är sånna där små saker som gör hela dagen.

Nu är det måndag och jag har glömt att boka Body Jam, IGEN! Tredje gången nu. Måste skärpa mig alltså. För skulle det vara fullbokat, så gråter jag floder. Dessutom har jag varit lillblixten igen med sånt här papperstjosan. I det lite värre laget den här gången. Inte bra inte bra inte bra.

Kommentarer

  • Lillasyster säger:

    Haha, det här är ju bara för lustigt för att vara sant. Har inte besökt din blogg på evigheter - hade visst glömt att flytta med mina bokmärken till nya datorn *oops* - men så när jag äntligen kommer hit tillbaka ser jag att du citerat min första kommentar hos dig. Vilket sammanträffande =D
    Och ja, kommentarer vill väl alla ha - så välkommen tillbaka till mitt lilla kryp-in som både fått nytt namn och nytt utseende - men inte ny adress ;)
    Ha en bra dag i höstsolen

    2007-10-08 | 11:59:10
    Bloggadress: http://lilla-syster.blogspot.com
  • SysterYster säger:

    Lillstrumpa... du måste ju skriva en kommentar också juh! Jag har allt kollat och du har missat att kommentera bloggen som pingade före dig...
    Säg inte att det är pappren till utbildningen nu igen!? Fy skäms! Skynda och fixa nu! Du får inte missa den toppenchansen juh!
    *kram*

    2007-10-08 | 13:26:59

Kommentera inlägget här: