Börjes barnbarn

föralltid

Dvala

Lördagen gick ungefär i ett kör. Började med Funky Kidz. Var med i båda grupperna eftersom instruktören skulle filma i första gruppen. Hem för att äta mat, men det blev en lite längre mys-stund och powernap. TIll badhuset och direkt därifrån till Willes kalas. Tårta och lite singstar, innan jag skulle hem och fräscha till mig. Blev hämtad av Anneli. Vi skulle på fest hos Emelie som fyllt 20. Underbart god potatisgratäng följt av lite singstar och trevligt umgänge. Hängde med ut på statt. Var ju gratis inträde, så varför inte... Fick skjuts hem när Anneli åkte hem. Gjorde min vanliga procedur men inkluderade en dusch denna gång. Längtade och inväntade Simon, men så fort han la sig ner, vi sagt hej och pussats, så tvärslocknade jag och det gick nog inte att väcka mig.

Söndagen gick jag som i dvala mest hela dagen. Försökte spela vaken den tiden jag spenderade i badhuset. Efter det kollade jag på inspelade Körslaget (Skit att Agnes kör åkte ut. De var ju bra!), följt av Spårlöst. Grinade som aldrig förr. Sen blev det fortsatt dvala. Avslutade dagen med en cykeltur till statoil följt av film.

Idag var en seg morgon, men Simon var snäll (?!) och ringde och väckte mig. Då blev det frukost och sen kom jag igång med pluggandet. Kändes himla bra. Kvällen kom med tränarmöte följt av middag på Red Brick. Yummie!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: