Börjes barnbarn

föralltid

Kick

Kom ganska precis hem från en promenad på lite mer än en timme. Så himla skönt! Tankarna på en promenad hade snurrat runt i huvudet på mig hela dagen, men det var först som solen tittade fram som jag gjorde slagen i saken. Annars har jag bara varit uppe i huset idag. Mamma ringde och frågade om jag ville ha lunch, och sjunga lite singstar =P Wille hade en kompis hemma, som tydligen tycker om att sjunga, men de har bara engelska låtar på deras skiva. Fick en liten kick också....

I lördags var det toppen underbart med kinmat och underbart sällskap. Som jag längtat! Kvällen hade både ljusa och en del lite mörkare stunder. Kvällen närmade sitt slut, och ögonen började falla ihop. Dags för hemgång, tyckte jag, men inte alla uppenbarligen. Natten blev inte full av sömn som jag hade hoppats på. Väntan blev förgäves. Vilket innebar att dagen efter inte blev den piggaste i mina da´r. Gosch. Gick i dvala och på hel spänn mest hela tiden kändes det som.

Fan! Det kommer bli dyrt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: