Börjes barnbarn

föralltid

Superduper-hjältar

Under helgen har jag fått vara med mina simmare, med mina små "superhjältar" och så har jag läst en massa. På lördagen var det först Funky Kidz då föräldrarna fick följa med in den här gången och titta på. I badhuset efteråt, gjorde simmarna riktigt bra ifrån sig igen. Sen blev det läsning, läsning och läsning. Söndagen startade upp med avslutning/show med Funky Kidz på bregårn. Det var så söta och duktiga! När det var slut fick jag gå direkt ner till badhuset. Käkade lite mellanmål. Simmarna fick spela en timme brännboll, och sen simma en timme. Sen blev det läsning, läsning och läsning. Jag hann läsa ut boken i söndags. På måndagen skulle vi nämligen göra en läslogg på boken.

Vi skulle ses i Kopparberg den här gången. Jag fick ta bussen till Hällefors först, och där blev jag upp plockad av Mariana. Det är ju ingen höjdar väg att åka på kan man ju säga. Åksjuke-varning på hög nivå. Usch! Men jag överlevde. Väl hemma började vi laga lasagne, som tog en evighet. Ostsåsens fel. Dumma dumma =P När maten väl blev klar kollade vi på Runaway bride, och sen blev det raka vägen till sängen.

Nu sitter jag och försöker få ihop dagarna på ett vettigt sätt. Massa läsning och uppgifter, och jag vet inte till 100% när jag ska göra vad. Jag vet att jag måste till biblioteket igen iallafall. Orkar jag idag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: