Börjes barnbarn

föralltid

Segt på flera håll

Seg seg seg seg... jag vet inte riktigt vad jag gjort sen sist. Suttit vid datorn har jag dock inte gjort, eftersom vi fört över mina grejer till en sån extern sak, eller vad det nu heter. Datorn började sega något så fruktansvärt och det är absolut inte läga för datorn att krascha nu när jag ska börja plugga på tisdag. Jag behöver ju datorn! Det börjar bli dags att köpa en ny. Jag har ju haft den här ganska länge nu, men min ekonomi... gah.. den vill jag inte ens höra tala om. Nu kom jag på vad jag har gjort. Jag har städat, ganska duktigt dessutom. Tittat på tv och hade simmarna igår. Japp. Idag skulle vi bort till Simons mor och hälsa på. Men han skulle ju ner i garaget först. Pilla isär mc:n eftersom någon snubbe skulle komma och titta på den lite senare. Så, då får väl jag kolla kläder på Ellos så länge då =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: