Börjes barnbarn

föralltid

Allting

På något sätt ska jag allt få grepp om allting. Under kategorin badhuset så hittar jag nog snart en ände att börja knåpa med. Samma sak med Funky Kidz. Fick samtal precis nyss om att det är möte på tisdag. Träningen är i full gång, samma sak med maten. Saknas kanske lite rutin(?) på dessa. Jag ringde till och med om vib-träningen idag också. Det fanns tyvärr ingen tid, men jag ringde iallafall. Kursen i helgen har jag fixat skjuts till, så jag vet iallafall hur jag tar mig dit och hem. På måndag börjar självaste prio 1... ---> studierna!

Den inre styrkan vs. Det yttre trycket


 

image177

psst! jag har äntligen lyckats fixa om bloggen - vad tycker ni?

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Snyggt! :)

    2008-01-17 | 17:32:28

Kommentera inlägget här: