Börjes barnbarn

föralltid

Då var kursen slut

Och jag är vrål hungrig även den tredje och sista dagen på denna kurshelg, även om vi fick sluta tidigt och det var god lunch. Men nu står det iallafall still i skallen när det gäller mat val. Pizza är så lockande enkelt, men samtidigt känner jag mig inte så sugen på det. It´s tricky. Den här dagen var helt okej den med. Började med idrottsskador och rehabilitering. Intressant och fick allt några tips. Lunch. Fortsatte sen med psykologi. Grymt bra föreläsare! Hon kunde ju det där kan man ju lugnt säga. Där fick man ju även idéer och framförallt tips man kan använda till sig själv. Mycket bra. Sen började nervositeten komma. Provet. Igår när jag skrev ut min planeringsuppgift började jag gräva min egen grav. Så när det blev min tur att var det bara att hoppa ner direkt och gräva igen. Men det var inte så farligt =) Det gick fint. Fick ett intyg på att jag klarat kursen och skulle sen sätta 1-5 på föreläsarna. Sen åkte vi hem...

Så nu äntligen. Nu, kan jag börja fokusera på morgondagen. Den stora dagen. D-dagen. Nej.. man skulle ju måla upp en positiv målbild i huvudet, sa hon på psykologin. Just. Precis. Det kommer gå suveränt bra imorgon! Peace out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: