Börjes barnbarn

föralltid

Kurs dag två

Andra kurs dagen tog slut för tre timmar sen. Jag var uppe med tuppen och var hyfsat pigg, även om jag inte hade sovit toppen bra. Vaknade till lite då och då under natten, men lyckades som tur var somna om ganska snabbt samtliga gånger. Jag blev inte besviken med dagen. Föreläsarna var riktigt bra. Först snackade vi teknik, och det var precis vad jag ville ha. Fick en hel del nya övningar och idéer. Fick ett tips på att göra en teknik-analys också, och sen fick vi även göra en på några simmare. Det var ruggigt svårt. Kände mig helt plötsligt dyng kass på teknik, men men... Det tar väl ett tag att öva in det här sättet att analysera teknik. På eftermiddagen blev det lite stryketränings snack. Fick även en del tips där på olika övningar man kan göra på land utan vikter. Suveränt! Inte fullt lika många som jag kanske hade velat ha. Sen blev det hemåt färd. Hungrig som en varg igen! Alldeles för glest mellan målen enligt mig. Kunde fortfarande tänka kreativt efter en hel dag med utbildning, och kom på att jag kunde slänga ihop ris och chili con carne istället för att köpa skräpmat eller göra makaroner. Inget utav de två sista alternativen var särskilt lockande. Blev helt okej. Var lite för glad med kryddningen =P Nu har jag kollat på ett försenat West End Star. När jag ser det så önskar jag att kunde sjunga. Grymma röster har de. Hoppas Nina vinner. I valet och kvalet... ska jag kolla på en film eller lägga mig tidigt??

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Men du... jag VET ju att jag kommer blir refuserad ett tiotal gånger innan jag eventuellt blir publicerad. Så är det bara! Och då kan jag kanske se till att fixa det när jag orkar med motgångar! Eller va hur? Annars hamnar man ju i en sådan där hemsk ond cirkel... och det ska jag undvika så gott det går!

    Kram.

    2008-01-20 | 14:58:02

Kommentera inlägget här: