Börjes barnbarn

föralltid

Årets bild!

Blommorna blev fixade igår innan jag gick upp till huset och skaffade mig solbränna a´ka kräfta. Japp. Jag lyckades bränna upp mig. Ändå låg jag inte så lång stund i solen tyckte jag. På kvällen blev det tacos och film. Solen sken idag med och jag och älsklingen började dagen med frukost på balkongen. Gött. Sen tog vi upp till huset för att låna lite gräsmatta, så vi kunde njuta av solens strålar. Är fortfarande röd som en kräfta på framsidan, så jag höll mig på mage eller i skuggan idag. Blev kvar där uppe hela dagen. Avslutade med att kolla på Supersize vs superskinny, Design: Simon och Thomas, och nu senaste Hell´s Kitchen.

I Örebro kom vi hem med lite småplock och blommorna. Däremot fick vi oss en syn som man definitivt inte ser varje dag:

Kommentarer

  • Alex säger:

    Tack.. förösker verkligen med allt här:P

    2008-07-10 | 23:45:43
    Bloggadress: http://larssonalex.blogg.se/
  • dorion säger:

    ja, man tycker ju det! och även att hon snäste av ig och skrattade åt mig. riktgit dålig stil tkr jag.

    2008-07-11 | 00:10:43
    Bloggadress: http://www.nogg.se/tjockis
  • Linda säger:

    Oj då det lät inge bra alls det, du får smörja in dig mycket så lindrar det.



    Jag kan tyvärr inte sola så mycket pga lilla Kevin som är liten och ska inte vara i solen så mycket.



    Jaaa hell´s kitchen är så jäkla bra, i love Gordon Ramsey trots att han är så jäkla tokig ahha men det är väll det som gör han så bra! Men hade aldrig vågat jobba för han själv.

    2008-07-11 | 09:15:43
    Bloggadress: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här: