Börjes barnbarn

föralltid

15 rådjur

Så pass många såg jag på vägen in till universitetet idag. Det var lite häftigt faktiskt. De första jag såg var sex stycken som stod ihop, skit nära vägen. Upp tidigt, men jag fick skjuts till stationen idag, vilket var skönt. Sen var det bara att plugga i headset på mobilen och luta sig tillbaks. Jag kan bara säga: I love my new phone och speciellt headsetet. Åka buss och lyssna på musik är för jävla underbart.

På universitetet gick det bra. Riktigt sköna, laidback och bra lärare verkar det vara. Lite skrämmande med den mängden uppgifter som fanns på nätet, och tisseltassel går runt om att vi ska lära oss spela gitarr och spela upp + sjung i telebild. Mycket spännande må jag säga. Måste ta och lägga i en högre växel med studierna här nu. No more lacyness!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: