Börjes barnbarn

föralltid

Nice weekend

Lördagen började med två grupper Funky Kidz, mot vanliga en. Den andra assistenten hade annat för sig. Himla kul de där små ungarna. Det var lite skillnad på grupperna också, kan man ju säga. Jag fick slänga i mig käk lite fort, för klockan 13 skulle jag på föreläsning med syrran. Jonas Hassen Khemiri, som skrivit Ett öga rött, skulle föreläsa på biblan. Han var grymt bra. En hel del skratt.



På kvällen blev det fest. Denna gång hemma hos Jani, som fyllde år. Väldans kul med nytt place och nya ansikten. Jag och Simon fick dock knalla hem ganska tidigt, men det gick det med. Söndagen var det tänkt att vi skulle till pingstkyrkans secondhand - som har öppet på lördagar! Turligt nog så kom vi på det INNAN vi åkte iväg. Blev inget där, men jag hade badhus som vanligt + lite till. Massa träning inför Luciadoppet, både i vattnet och på land. Vattenbaletten gick jätte bra och så var det första träningen för luciatåget. Efter badhuset gick jag över till Simon där de hade och höll på och fira fars dag med mat. Åkte vidare hem till mina päron. Bjussade pappa på en klippning och sen hjälpte vi mamma med hennes "Gandalf" =P

         


Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Hur går det med Smulan?

    Kram.

    2008-11-10 | 17:09:46

Kommentera inlägget här: