Börjes barnbarn

föralltid

VFU



Oj oj oj. Dagarna bara rullar på och ingenting blir skrivet i bloggen. VFU:n har rullat på och jag stormtrivs. Det är jätte roligt att vara ute och träffa barnen igen. Jag känner att jag har massvis med ny energi mot vad jag hade förra perioden. Sist hade jag nämligen precis börjat med kosten, så det är rejäl skillnad nu. Det fick jag även höra av min handledare. Flera hade sagt att jag såg mycket piggare, gladare och sötare ut =P Man blir ju generad alltså. Men mest glad givetvis. Det har påskpysslats lite grann och målats massvis med påskbrev. Jag fick även göra fiskar med barnen. De jobbade med bokstaven F. Jätte fina fiskar blev det.

     


På fredagen när jag slutat VFU:n och älsklingen slutat jobbet så åkte vi till Sälen. Vi kom hem idag, och besöket där kommer i nästa inlägg. Grymt kul hade jag där iaf. Imorgon ska jag till VFU:n igen. Så jag får ihop rätt antal dagar. Missade en fredag första veckan eftersom jag hade föreläsning då. Vill gärna inte plocka en dag hipp som happ långt fram i framtiden. Hellre nu mitt i.

Kommentarer

  • MissMagicGirl säger:

    Åh så fina gejer ni gjort! Kul med påskpyssel!

    2009-04-05 | 22:25:40
    Bloggadress: http://missmagicgirl.blogspot.com
  • Annika säger:

    TACK för alla kommentarer!!!

    Vad du är duktig med din kost! Det är inte jag... Men det är aldrig för sent! :-)

    Vad är VFU? Har ju inte följt din blogg sen begynnelsen... Men nu följer jag den! :-)

    Vad roligt att du får så många fina kommentarer om utseende m m. Måste kännas toppen?

    Kram!

    2009-04-07 | 17:44:15
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: