Börjes barnbarn

föralltid

Imorgon börjar allvaret

Det blev den lilla loggkalendern istället, men jag diggar den. Jag kan dessutom göra min egna framsida, så den är skitsnygg nu. Tvätten är inplockad och papprena rensade/sorterade. Imorgon börjar allvaret igen. Haha. Nja. Skolan börjar imorgon. Det ska bli skönt med kursstart och rutiner. Ser dock inte fram emot stavgången. Jäkla stavar. De är ju bara i vägen när man ska gå.

Jag ska ta och plocka i ordning inför imorgon och sen blir det sängen om jag ska vara pigg och fräsh imorgon. Så godnatt och sov sött!

Kommentarer

  • Annika säger:

    Nu kanske jag har missat något men vad är det du ska plugga? Och varför ska du gå stavgång om du inte gillar det? Hör det till skolan?

    2009-08-25 | 19:45:28
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: