Börjes barnbarn

föralltid

Snodd och funnen

Tror inte jag skrev det i bloggen, men när jag var borta i Vallentuna på kurs så blev min cykel snodd. Den är numera återfunnen. Mamma kom och ringde på dörren när jag läste bloggar som bäst och sa att hon hade sett min cykel. För du hade väl en hårsnodd på styret? Eh jo. Kom då! Så jag sliter åt mig en tjockare tröja och pinnar efter morsan. Mycket riktigt. Där låg min cykel på grusvägen inte långt ifrån lägenheten. Aningens trasig. Men funnen.

Förutom att hämta cykel har jag spelat online-spel, läst bloggar, rensat kantareller och saknat älsklingen.

Kommentarer

  • Annika säger:

    Men vilken tur att du hittade cykeln!!! Eller, rättare sagt, din mamma.

    Kram!

    2009-08-18 | 16:18:53
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/
  • SysterYster säger:

    Ja, mammsen ringde och berättade om sitt "fynd" till mig häromdagen också... :)



    Vad spelar du för spel?



    Kram.

    2009-08-18 | 20:17:05
  • SysterYster... igen. säger:

    Du... :) Jag hör av mig via msn och tar ditt användarnamn + lämnar mitt eget... så kanske vi kan spela lite fia här någon dag. J är också gärna med och kör lite.



    Kram.

    2009-08-19 | 11:51:12

Kommentera inlägget här: