Börjes barnbarn

föralltid

Julpyntat

Okej. Kanske ska uppdatera och säga att julpyntet är uppe och det är jättefint nu. Nej. Fint. Jättefint har det inte blivit än. Gardinerna skippade jag och får ta så snart jag kan, har lust och orkar. Det är ju en hel del annat som händer under dagarna. Först praktik följt av träning för vattenbaletten. Idag kunde jag åka hem en sväng i mellan iaf. Igår fick jag åka raka vägen.

När jag fixade pyntet och blev förbannad så gick jag till affären och köpte pepparkakor, så var det lugna puckar. Dagen efter när jag kommit hem från praktiken och sitter vid datorn så ser jag hur lilla fröken Smulan har smugit upp på bordet och står med nosen djupt ner i skålen med pepparkakor och knaprar. Kattfan käkar pepparkakor! Helt sinnes.

Denna kombination av katt och pepparkakor, gissar jag på, är anledningen till att jag fick torka spy idag när jag kom hem.

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Haha, Sigge äter också pepparkakor. Men han får bara lite grann eftesom han blir kass i magen efteråt :P

    2009-12-04 | 16:45:35
    Bloggadress: http://tikkatikkatini.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: