Börjes barnbarn

föralltid

Mina gosiga gäng

Tjipp tjipp. Igår blev det mys framför tvn och Let´s Dance. Äsklingen hade köpt vin och till det mumsade vi både brie, choklad och vindruvor. Inte helt enligt LCHF standard, men helt enligt vår egen standard. En mycket trevlig kväll.

Nu är jag nyligen kommit hem från Funky Kidz. Himla roligt med det gosiga tjejgänget Har slängt i mig lite mat och har gjort mig redo för nästa gosiga gäng. Mina simmare. Verkar uppenbarligen inte bli alltför många. Några sjuka, någon på kalas och några ska få hoppa in som reserver i plask-grupperna.

          

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Vilken myskväll ni måste ha haft! :P Här satt vi - som du vet - och spelade till sent på natten. Så idag sov vi bort halva dagen :S Inte bra när det är tänkt att P ska komma hit på besök i eftermiddag/kväll... HaHa. J städar halvt ihjäl sig just nu och jag ska kila och ta disken...



    Kram.

    2009-02-07 | 14:07:33
    Bloggadress: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/
  • Jennifer på Fashioncut säger:

    Vad mycket du håller på med och som låter roligt! :)

    SV: Ja morgan förtjänar det nästan :) Tycker däremot Hasse och Carl-Jan är lite lagom roliga att titta på :)

    2009-02-07 | 14:20:14
    Bloggadress: http://fashioncut.blogg.se/

Kommentera inlägget här: