Börjes barnbarn

föralltid

Ny frisyr?

Som tidigare nämnt så var jag in till stan med Angelique när hon skulle göra sig snygg(are!) Plocka brynen hos en frisör, och eftersom vi var hos en frisör så började jag fundera på mitt hår, hur jag skulle vilja ha det. Jag har nog frisyren klar, men vet inte vilken färg. Tänkte låta frisören hjälpa mig med det. Angående frisyren så är det luggen som gör mig osäker. Av någon anledning så är det alltid så att när jag har lugg vill jag att den ska växa ut och när den växt ut så vill jag klippa lugg... logiskt??


Bilden är ifrån http://www.ukhairdressers.com/

Kommentarer

  • rovie säger:

    Tack för din hälsning.

    Jag önskar dig detsamma.



    Den frisyr du har är ju jättesnygg. Luggen gör mig galen varenda gång också, men bara för de inte fattar hur jag vill ha den.



    Håller med dig om programmet. Urdåligt i stort.



    OBS! rovie = PippiFia på AB.

    2009-02-14 | 23:20:23
    Bloggadress: http://rovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: