Börjes barnbarn

föralltid

Återträff imorgon

La mig tidigt igår också. Skönt att verkligen sova. Brukar vakna tidigt och vara pigg då. I like. Det gjorde jag alltså imorse. Hoppade in i duchen. Åkte till LC för gruppträff. Vi gjorde klart sista uppgiften för den här delkursen. Började bli riktigt segt på slutet. Efter gruppträffen åkte jag hem, tog det lugnt och fastnade på KiF igen när jag letade efter någon ny rätt att laga. Fastnade dock så länge så det fick bli bacon och ägg. Ner till badhuset där min grupp hade träning ihop med gruppen under. Riktigt roligt =D Ikväll är det chill framför tvn. Imorgon blir det kanske en sväng till ceveds och förhoppninsvisa fynda lite. Måste till systemet eftersom det är återträffen med klassen från folkhögskolan imorgon. Det ska bli både kul och spännande.

    
På vandring med klassen                   På paddling med klassen

Kommentarer

  • Annika säger:

    Carpe Diem!!!

    Kram på dig!

    2009-02-21 | 10:26:48
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/
  • Annika säger:

    Jag blir också glad när jag ser ditt namn!

    Svar: Fanny är 10 år och fyller 11 i sommar. Ja du, vi får se vad vi kan hitta på för och med henne. Det kommer ordna sig!

    2009-02-21 | 10:58:19
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: