Börjes barnbarn

föralltid

Inga studier

Haha. Det blev inte vidare värst med studierna. Jag kollade bloggar istället och började rensa bland mina papper istället som det absolut inte varit någon ordning på. Det kändes direkt bättre när hälften bara var skräp (som vanligt) som åkte i papperskorgen. På kvällen tränade jag och gick sen till badet. Avslutade med en film.

Idag kom jag upp alldeles försent och har inte pluggat nånting alls so far. Absolut inte bra. Hur ska jag lyckas med att få grepp om det igen? Jag har ju knappast nånting att skylla på längre. Förra kursen är ju över för länge sen (den som sänkte mig i kursstarten) och lägenheten har inte varit så här städad på länge. Det finns inga skäl för mig till att plugga, men varför gör jag inte det då???

Kommentarer

  • MissMagicGirl säger:

    Det är lätt att bli distraherad. jag blir det jämt om jag ska plugga.



    Hoppas du mår bra och har en bra dag!

    2009-03-05 | 13:55:50
    Bloggadress: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här: