Börjes barnbarn

föralltid

Smörstekt

Söndag och ny månad. Sov ganska länge. Började dagen med att kolla på reprisen av Let´s Dance. Missade ju den i fredags eftersom vi hade fest. Finally åkte Carl Jan ut. Roligt ja, men dansade väldigt illa. Det fanns några stycken som borde fått stanna kvar istället för honom. Men men..

Sen blev det badhus. Jag fick ta både min egen och C-gruppen eftersom ingen av deras tränare kunde. Det gick grymt bra. För båda grupperna. Roligt. Åkte hem och fick göra ett sista städryck innan jag började med maten. Simons far med fru och Simons syster var bjudna på mat idag. De har aldrig varit hos mig/oss, så det var på tiden. Det blev tacogratäng och kladdkaka.

Jag fick boken Smörstekt i present. Helt perfekt =D Jag hade glömt bort att den boken fanns. Trodde inte det fanns kokobok med LCHF recept. Jag trodde LCHF-kokboken av Airam och Dahlqvist var den första. Den har jag ju tänkte köpa. Men den köper jag nog ändå så småningom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: