Börjes barnbarn

föralltid

Tack till LCHF

Bloggen har stått stilla lite för länge nu. Får bli en snabb update här. Badminton blev av i lördags. Det var lika roligt som jag väntade mig. Lite roligare rent utav eftersom jag orkade mycket längre nu jämfört med tidigare innan LCHF. På kvällen blev det fest. Lagom för min del. Kul givetvis när man är med de bästaste.

På söndagen sken solen, så jag fick med mig älsklingen ut på en långpromenad. Mysigt och skönt. När vi kom hem blev det direkt iväg till core och body balance. Core var inte lika roligt eftersom vi låg på golvet (utan boll). Dock har jag träningsvärk idag, så jag antar att det gav en del =P Body balance gick däremot riktigt bra. Känner att jag har börjat få grepp om det.

Idag började jag min VFU, praktik alltså. Jätte kul att vara ute i skolan igen. Känner också att jag har betydligt mer energi sen sist jag var där. Tack vare LCHF igen. Jag slutade 17.00 och gick sen direkt till Colluseum och var med på Body Jam. Kul men lite förvirrat. Snabbdusch och direkt till tränarmöte. Fullspäckad dag med andra ord.

But I´m still standing. LCHF-kosten igen. Hade jag ätit kolhydratkost så hade jag varit stendöd för länge sen. Tacogratängen står i ugnen. Böla-serien (Spårlöst) visas på tv:n och sen blir det Project runway.

Kommentarer

  • Bim HD säger:

    Hm, gissa vem som blir träningssugen när hon läser här ;)

    Och tänk om man kunde käka något annat än det gubben vill ha - dvs fel mat? :D

    Må så grankott...

    2009-03-17 | 10:46:04
    Bloggadress: http://sjoebacka.se/wordpress/
  • Annika säger:

    Men vad du är duktig med kost och träning! Hur länge har du kört LCHF? Har du gått ner något i vikt, vet ej om du behöver, eller har du "bara" fått mer energi?

    Kram till duktiga DU!!!

    2009-03-17 | 17:42:53
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se.

Kommentera inlägget här: