Börjes barnbarn

föralltid

Snart är sommaren här

Studier och VFU: Praktiken är i fullgång. 5 veckor sammanlagt. De små uppgifterna är gjorda, men kvar väntar en motivationsuppgift, VFU.uppgiften samt en examinationsuppgift som jag hade tänkt satsa ordentligt på. Tittade på uppgifter från tidigare kurser och det var lite skillnad på då och nu. Det blir även ett kort läger.

Träning och kost: Försöker få in mina dagar med träning också, och än så länge har jag tränat de dagar som jag har bestämt. Kosten har det blivit lite skärpning med också och det fungerar bra just nu. Känns bra.

Simningen: Som vanligt är det träning varje onsdag och varannan helg. Nu är det tävling på lördag och det känns lite pirrigt som alltid. Tar det kanske på lite större allvar än vad det egentligen gör, men jag vet inte. Hade tränarmöte i måndags och årsmöte idag. Huduvdtränare står vi numera utan, styrelsen är ny, budningen är slopad, simmare flyttas upp och ner. Jag har fått ett stipendium och ska få åka en helg till Skövde och träffa andra utvalda simtränare.

Funky Kidz: Nu är det äntligen kirrat. Jag ska få prova att hålla i någon dans och lek under v.14. Känns det bra ska jag även hålla i lite mer vid ett senare tillfälle. Känns även det okej så ska jag få gå instruktörsutbildning i augusti i Sthlm och troligtvis vara instruktör nästa termin.

Övrigt: En vecka i Sälen med min älskling är planerad och jag ska försöka hitta jobb till sommaren. Det kommer bara säga poff, vips, pang, bomb, tjoffs så är den här.

Kommentarer

  • Bim HD säger:

    Låter som en rätt ok pluslista...

    Må så grankott...

    (min skulle nog mest kännas som... minus? Positivt tänkande nu då, hm... se om man kan få till en pluslista... kanske...)

    2009-03-19 | 23:15:29
    Bloggadress: http://sjoebacka.se/wordpress/
  • Caroline säger:

    Skulle bara meddela att jag skrivit en liten "resension" om lip plumbern du var intresserad av i mitt senaste inlägg :)

    2009-03-20 | 13:23:34
    Bloggadress: http://heybaberiba.blogg.se/
  • MissMagicGirl säger:

    Låter som du har mycket roligt pågång!

    2009-03-20 | 20:13:15
    Bloggadress: http://missmagicgirl.blogspot.com
  • Alexandra säger:

    Njaa, vette fan om det va så mycket bättre. Satt mest hemma i soffan medan farmor/mormor med respektive mest satt å pratade med pappa å carina.. Hade nog helts sluppit att fylla år.



    11 April äre Påskfest, påskafton.. men passar det folk bättre så tänkte vi kanske ta det på långfredan...

    2009-03-27 | 12:56:34
    Bloggadress: http://tikkatikkatini.webblogg.se/
  • Annika säger:

    Miss you....

    När skriver du igen?

    Pussåkram!

    2009-03-28 | 19:17:22
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: