Börjes barnbarn

föralltid

Ambitionen..

...var att jag skulle rå- plugga, städa, tvätta och kanske rent av få fram lite julpynt. Men vart tog glöden vägen? Jag var taggad igår kväll efter dansen och var helt på det klara med hur min dag skulle se ut idag. Julpynt blir det inget med idag. Det hinner jag nog med imorgon. Söndag går det icke iaf för då är det simtävling.

Plugga och tvätta är ett måste idag. Uppgifterna skulle ju helst in den här veckan. Och kläderna jag ska ha till showen imorgon är smutsiga och måste tvättas. Men i vanlig ordning är mitt huvud mer inställt på att städa. Jag kan inte plugga om det är så här stökigt.

Först och främst ska jag leta på lite pepp-musik. Ska nog springa ner i källaren och leta på några gamla goda hederliga cd-skivor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: