Börjes barnbarn

föralltid

Bockar av

Gruppuppgifterna är klara. Så jla skönt! Vi träffades hemma i Karlskoga i onsdags också, och sen skrev vi det sista efter föreläsningen igår.

Jag sitter och bockar av saker som ska göras. Idag skulle jag egentligen ha filmat på Funky, men jag hade glömt bort att påminna Marie som skulle kirra kameran. Attans. Jag som var så taggad. Men men.. Har kanske rent av mer energi nästa gång =P Imorgon är det lite badhus grejer som ska bockas av. Sen...

Sen - på onsdag - då drar jag och älsklingen till Thailand!
Jiipiiikaajeejjjj. Woooohooo. Lalalala. Tjipp tjipp.
Så taggad!

Klicka för att få större bilder.

        

         

         

         

Kommentarer

  • Bim HD säger:

    Med i resväskan???

    Åh, vad jag vill bort, långt bort... ladda batterier och tanka - hur orka snart?

    Må så grankott...

    ngn inte alls avis, nääääääää... snyft...

    2009-10-17 | 15:16:13
    Bloggadress: http://sjoebacka.se/wordpress

Kommentera inlägget här: