Börjes barnbarn

föralltid

Fas 1

Inte för att jag vet inte om det finns någon fas 2. Men det lät bra =P Haha.

Uppe strax efter tuppen imorse. Hade ju bokat tvättiden idag istället eftersom vi inte skulle hinna igår. Så älskling gick upp och tvättade och sen körde vi igång med fas 1 - tömma förråden. På 3,5 timme tömde vi vinds- och källarförrådet. Bra jobbat av oss tycker jag. Så nu är det klart. "Bara" grejerna i själva lägenheten kvar. Vi käkade på Mr James och kom nyss hem därifrån. Ska införskaffa flyttlådor, så vi kan packa ner krimskrams och kör bort så småningom. Det skulle väl vara fas 2 kanske? =P

Nu blir det en liten paus. Samla tankarna lite. I eftermiddag ska jag ringa mina Funky Kidz. Ska försöka hinna med de simmare jag inte fick tag på igår också. Bokade tåg gjorde jag ju mellan bärande av kartonger. Effektiv värre =P

Grattis grattis ska jag säga också till min systers sambo, a.k.a Mosquito, som fyller idag. Syster-yster får också ett grattis, fast på namnsdagen.

 

Kommentarer

  • Miia säger:

    ville bara säga att det ser jätte fint ut då du har flera bilder i rad där på vänstra sidan av din blogg! fint :)

    2010-08-11 | 23:40:01
    Bloggadress: http://minttus.blogg.se/
  • Alexandra säger:

    Jag har spänt upp tyg på frigolit innan men nu kom jag på det här eftersom jag gillar tröjan så mycket ;)

    2010-08-12 | 09:45:27
    Bloggadress: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här: