Börjes barnbarn

föralltid

Ordning och reda

Ja kanske inte helt. Men...

Igår kom älsklingen hem, så jag fick krama honom. Pussa honom. Sova bredvid honom. Kärlek.

Idag hade jag uppstart med båda mina grupper och i den äldre kom vi fram till ett mycket bra beslut om att starta upp i samband med skolstarten. I den yngre fick jag, ganska precis, 15 skäl till att tänka positivt och se ljust på hösten. 15 stycken glada underbara simmare som tvingade mig att vara med och leka "kedjan" så svetten rann. I love it.

Idag fick jag dessutom det bästa sms:et nånsin. Beskedet om att Funky blir av trots allt och att vi ska ha möte imorgon. Hallelujah!

Idag lämnade också mitt slutgiltiga besked om flytten. Den blir av. Jag tänker lämna min första, älskade lägenhet och flytta med min älskling till ett hus. Lite läskigt, men det kommer att gå bra. Tänk positivt! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: