Börjes barnbarn

föralltid

Putte 2, torsdag

Peter Wahlbeck
Han som skrattar åt sina egna skämt innan han kommit till poängen. Men bra var han. Bäst --> Jarmo gick fram till Peter, viftade med flätan och ville ha en kram. Resultat: Peter blev lite stött när någon annan stod i centrum, men Jarmo fick sin kram.



D-A-D (Disneyland after dark)
Regnet öste ner. Sångaren med sin danska röst påminde om en läskig gammal lärare. Spelade lika bra som mellansnacket -> as-bra. Bäst var basisten som bytte bas stup i kvarten. Och den ena basen fräckare än den andra. Fräcka listan:
1. En oliv på pinne
2. Omvänd bas (kroppen uppe och halsen? nere)
3. Den genomskinliga

 

The Sounds
Helt okej. Men att säga en kvart in i spelningen "sjung med mig nu, för jag kommer att sjunga för er hela kvällen" är väl inte great direkt. Inte bra, inte bra. Sjöng och spelade bra, men inte de låtar jag kunde.

Teddybears
Så jävla bäst. Trodde inte jag skulle kunna en enda låt, men jag kunde flera. Dessutom rullade ju texten fram på väggen. Avslutade med en glitter-explosion. Återigen, bäst!

 

Dagens frukost, lunch och middag:
Buffalowings, all the way

Kommentarer


Kommentera inlägget här: