Börjes barnbarn

föralltid

Tillsyn och överlåtelse

Missade bussen med typ 5 sekunder. Det gjorde inte så mycket för jag fick för mig att ta en promenix bort till LC. Skönt att promenera i, runt och från vårt nya bostadsområde. Så man lär sig att hitta liksom. Lite frisk luft och motion på det också. Very nice.

Leta kurslitteratur är ju.. inte så roligt, nej. Hittade två böcker på biblan som jag kunde låna. Resten fick jag beställa varav två fick jag leta hejvilt efter. De gick att finna, men det var inte bara att klicka lite på Lycknis eller Adlibris denna gång. Icke sa nicke. Beställda är dom iaf och jag får be till högre makter att jag får böckerna ganska snart.

Tillsynen och överlåtelsen av lägenheten är avklarad. Mycket skönt. Var lite pirrig och nervös, men mamma var ju med så det gick allt bra. Men vi hade ju missat att plocka undan diskmaskinen. Great. Nu ska vi boka en tid med HSB för att skriva på lite mer papper som det absolut sista - överlämna da keys. Uj uj uj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: