Börjes barnbarn

föralltid

Bättre

Idag mår jag faktiskt bättre. Bättre än vad jag har gjort sen förra lördagen. Skönt att det går åt rätt håll, men jag tänker inte ropa hej än. Mamma hade pratat men någon som gått och dragit med den här konstiga sjukan i tre veckor! Usch och fy säger jag bara.

Idag blir det lite badhus. Tävlingen Utmanaren för de små. Eftersom jag inte är helt frisk så blir det ingen träning för egen del dock =/ Kändes jävligt surt faktiskt. Första gången sen starten som jag kunnat vara med på söndags-dansen, och så är jag sjuk! Dessutom är det teknik-dag på Body Balance med extra avslappning! Det hade jag ju också viljat gå på. Det får eventuellt bli en liten promenad ikväll. Jag fick det som "tips från coachen" (a.k.a pappa) =P En liten promenad i kylan och snoret rinner ut! Haha. Tack pappa <3

Kommentarer

  • julia säger:

    sv: ja det måste gå något virus nu. Hela min familj blev sjuka inom 24 timamr och mina kompisar är sjuka med. hög feber , ont i halsen och ont i huvudet har alla

    2010-02-28 | 13:20:15
    Bloggadress: http://juliiahansson.blogg.se/
  • Mickan säger:

    Skönt att du mår bättre. Det är ju så irriterande med de långdragna förkylningarna. Usch...



    Sv. Ja, det tror jag också att det hade gjort.

    2010-02-28 | 16:33:12
    Bloggadress: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här: