Börjes barnbarn

föralltid

Intervjuat

Idag var jag uppe ganska tidigt... vilket iofs börjar bli ganska vanligt i den här kursen... och deltog en liten stund i litteraturseminariet. Kastade i mig lite mat och åkte till min VFU-skola och gjorde intervju med min handledare och med specialläraren. Försökte vara effektiv, så jag tog frågorna som är för nästa vecka och ytterligare frågor som ligger längre fram i kursen. Då kan jag fokusera mer på läsningen istället för att ränna där stup i kvarten. Lånade en bok till kurskamraten. De jag vill ha finns dock inte hemma, så det blir att åka till grannkommunen och låna där istället. Innan jag tog bussen hem, droppade jag in på systemet och köpte dricka till lördag. Då är det fest och utgång. Det blir nice.

Kommentarer

  • Annika säger:

    Systemet är en bra affär.

    Där finns mycket skojigt! ;-)

    Och DU är OCKSÅ en underbar bloggvän!

    2010-02-11 | 18:13:10
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: