Börjes barnbarn

föralltid

Sälen <3

Hemma!
Kom hem för någon timme sen. Packade in allt och bänkade mig framför datorn för att uppdatera mig om vad som hänt här hemma och framförallt på studiefronten. Inte fruktansvärt mycket kan jag väl påstå, tack och väl.



Sälen. Det var helt underbart, självklart. Simon kom och hämtade mig när jag hade slutat i badhuset. Packade in grejerna i bilen och lämnade nycklar till mamma, som skulle se till Smulan. Sen åkte vi iväg. Stannade och åt i Filipstad. Väl framme, slängde vi in packningen, bäddade sängen och sov.

Försökte komma upp hyfsat tidigt, åkte och hyrde pjäxor och hjälm. Till stugan och på med allt och iväg till liften och backarna. Höll oss i Tandådalen. Fikade på Pulsen. Framåt em åkte vi hem och åt mat. Laddade batterierna och tog bilen bort till Hundfjället där kvällsåket var. Åkte ett tag till och åkte sen hemåt. På kvällen blev det lite dusch, bastu, mat, morötter, dipp och Sunes jul =P

Tisdag morgon, på med grejerna och nu drog vi direkt till Hundfjället och åkte där. Fika och mat uppe i Toppstugan. Åkte lite till och sen tog vi oss tillbaka till Tandådalen. Åkte en stund där, men vi började känna oss ganska möra i kroppen och nöjda till sinnet, så vi åkte till stugan ganska tidigt. Slappade i väntan på att bastun skulle bli varm. Sen tog vi den i besittning. Åt mat och kollade på resten av Sunes jul. Jag la mig tidigt eftersom vi skulle upp tidigt idag och åka hem.

   
   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: