Börjes barnbarn

föralltid

Skit

Vad deprimerad jag börjar bli. Min kurslitteratur är försenad. Det har jag vetat om ett tag, men har tänkt att det löser sig ändå. Fick besked om att böckerna skickades igår. Sökte på kolli-nr och det bör vara framme närsom. Dock inte nu. För jag var iväg och kollade. Nu sitter jag här och har ingenting att läsa. Jag som var inställd på att hålla mig i fas i den här kursen. I fas kommer jag nog komma ändå, men jag får ju inte delta i litteraturseminariet om jag inte har läst litteraturen (självklart). Utan då måste jag skriva eget. Det funkar ju det med, men man lär sig så fruktansvärt mycket mer i diskussionerna. De kan jag ju läsa ändå, men jag får inte bidra med något. Såvida in böckerna kommer SNART och jag läser snabbare än snabbast...

I vanlig ordning så vill jag hellre plugga än städa när jag inte kan plugga.
Boooooring!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: