Börjes barnbarn

föralltid

Innedag på KAU

Boråt halv två inatt var jag helt klar med PM och postern. Gjorde i ordning för idag och totaldäckade i sängen. Upp och iväg till bussen. Kontakt fritt på Värmlandstrafik´s landsortsbussar nu. Dyrt så in i helvete. Så jag ska kirra respass imorgon om busstationen har öppet.

Redovisningen av postern gick kalasbra. Det var faktiskt riktigt roligt. Många olika tolkningar på uppgiften. Lika fast olika. Sen hade vi genomgång på hur man skriver vetenskapligt arbete. Jag tror jag vet vad jag ska skriva om nu. Kom på det inatt vid halv två när jag var som mest kreativ =P

Avslutade innedagen med gemensam middag. Vi blev fjorton stycken. Jättekul och är nyligen hemkommen därifrån. Nu blir det sängen för imorgon är det utedag på KAU =P Innedag fast lite utomhus i kylan ska vi vara. Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: