Börjes barnbarn

föralltid

Inte lika glad längre

Läser, läser, läser, läser och läser.. men ändå känns det inte som att jag kommer någon vart. Håller på med sista rapporten, och jag har inte hittat någon direkt fråga som väckts utan jag har snarare fått bilden av specialpedagogik lite klarare. Har fortfarande ett gäng (alldeles för många) sidor kvar, men den är sjukt trögläst.

Planen var, och är, att åka till Sälen på söndag. Komma hem på onsdag. Dock så måste jag hinna läsa nästa veckas rapporter tills på torsdag morgon då frågorna för nästa litteraturseminarium ska upp + att jag ska hinna göra en observation och diskutera det med LC-gruppen. Och titta på någon film. Hur ska jag få detta att gå ihop? Jag vill ju till Sälen med min älskling <3

Den glada jag, är inte fullt lika glad längre..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: