Börjes barnbarn

föralltid

Let´s Dance

Let´s Dance är ett bra program tycker jag. Kan inte låta bli att skriva lite om paren =)

Stefan Sauk - Bättre den här gången. Gjorde betydligt mer intryck på mig.
Victoria Svensson - Ännu mer associationer fast denna gången till den fula ankungen. Hon kommer definitivt bli en svan i det här programmet. Jag tror på henne!
Mattias EMD- Gosch. Vilka muskler!! Eh just det. Han dansade också. Det var riktigt bra.
Molly Sandén- Bambi var en väldigt bra liknelse av Molly. Inte lika mycket bambi den här gången. Riktigt bra dansat tycker jag.
Snickar-Willy - Haha, igen. Utformningen på dansen passade honom klockrent tycker jag.
Elin Kling - Ujuj, vilken skillnad på energin. Jag kände att det gick genom tv-skärmen. Men vilken märkligt koreografi(?) Kändes lite för mycket trasdocka över det hela, vilket sänkte det hela.
Peter Wahlbeck - Märkligt att jag helt plötsligt kan börja le åt karln. Helt okej dansat.
Marcus Birro - Helt okej.
Claudia Galli - Vasst igen. Hon vet vart hon sätter fossingarna.
Rabih - Ja fast nej. Han är gullig, men det räcker inte.
Agneta Sjödin - Vackra kvinna. Hon är fantastisk.
Gundrun - Vilken inlevelse och närvaro!

Helt rätt med Rabih och Willy i botten. Rabih borde få en chans till, för jag tror han kan.. egentligen. Hans partner ligger dock långt ner på min lista utav dansarna. Willy däremot är bara ett roligt inslag och bra partner.

Då får vi se vem som ska kryssas över...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: