Börjes barnbarn

föralltid

Läsa böcker

Glömde ju skriva att jag är såååå glad över att jag tog med mig en bunt böcker igår. Vi satt ute på altanen och läste/bläddrade igenom bok efter bok. Imorse när ena tvillingen gick upp satt han och bläddrade mer i böckerna och när jag gick upp så sa han att han tyckte det var kul att sitta ute och läsa som vi gjorde igår =D

Idag har jag varit helt slut =P Vi badade och åt. Sen slumrade jag i sängen och vaknade till av världens åskskur. Jäklar vad det smattrade och slog mot fönstret och fönsterbrädan. Nu tittar jag på filmen Stolthet och fördom. Inte alls lika bra som serien, men jag ville se den igen. Sist hann jag knappt med i dialogerna och svängarna. De har ju buntat ihop typ 30 min händelser i serien till 3 min i filmen. Och så saknas det flera karaktärer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: