Börjes barnbarn

föralltid

Sol & bad

Drog mig ner till stranden vid halv två idag. Under fm blev inte mycket gjort. Typ sov. Vad gör man annars på fm när det är sommarlov? =P Stranden blev det sen iaf på em. Jag brukar ligga vid strand-snuttarna som ligger lite avsides. Helt underbart. Väldigt lite folk som kommer dit.



Idag fick jag sällskap av en and som kom simmandes ner vid vattnet inte långt ifrån mig. Senare kom min "vakta grejer medan den ena är i vattnet" kamrat som jag träffade på. Det var kanske två veckor sen vi träffades kom vi fram till. En trevlig kvinna. Utbildad socionom. Hennes gubbe har musikaffären här i sdv. Han hade tydligen växt upp där jag bor nu. Iaf samma gata. Fränt.

Skickade sms till älsklingen när han skulle sluta vid 17. Så han kom sen med lite sallad som vi åt på stranden. Blev lite chill och bad med honom också <3 Åkte hem vid 19 kanske. Jag tog mig en promenad på ca 50 min, duschade och nu har jag väntat på att älsklingen ska sluta spela tv-spel.... *suck* haha. Vi ska mysa med lite gottgott och CSI.

Sammanfattningsvis, en mycket bra dag.

Kommentarer

  • Leia säger:

    bor du också i örebro?:)

    2010-07-16 | 23:47:47
    Bloggadress: http://novembervind.blogg.se/
  • Angelique säger:

    Det är absolut dom bästa ställena att vara på ;) minus stenen som är på botten :D haha.

    2010-07-17 | 00:02:58
    Bloggadress: http://kinkykitten.nu
  • Leia säger:

    svar:ahaaa okej:) ja, jag bor i örebro:)

    2010-07-17 | 18:36:32
    Bloggadress: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här: