Börjes barnbarn

föralltid

Serie geek?

Idag var det nästsista gången för lillebrorsimskolan. Jag följde honom dit i vanlig ordning. Han tog kilometermärket idag. Duktig kille. Efteråt gick vi till Willy´s och handlade åt mamma. Sen blev det glass på torget. Jag tog och unnade mig en glass idag. Choklad, daim och polkagris. Mums.

Var hemma i huset en kort stund när vi kommit hem. Hade bokat tvättid vid 12. Behöver ha rena kläder till på lördag. Så jag tvättade och sen blev det film, Fame. Gick sen en promenad. Tog sikte på "balkongbergen" som en gång var en skog, men som numera vara en kombination av skog/kalhygge med massa sly. Det gör seriöst ont i hjärtat när det skövlar ner skog där man har lekt som liten.

Efter promenaden handlade och lagade jag mat som intogs framför Bones. Jag har sagt det förut, men säger´t igen. Jag måste bara ha alla säsonger. Serien är som ett enda långt jävla förspel mellan Bones och Booth. I love it!

Snart kommer mitt hjärta hem och då blir det förhoppningsvis och troligtvis CSI. En annan jäkla serie som jag lyckas fastna totalt i. Och Nick Stokes är ju bra trevlig att titta på och är en otroligt charmig karaktär (följt av lite tjejigt fnitter)

 
Lillebror är ju förövrigt helt jävla otrolig. Han kan charma vet som helst. Seriöst. Han har troligtvis gått och blivit alla busschaufförers favorit resenär. Igår lyckades han charma till sig en jojo av glassgubben.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: