Börjes barnbarn

föralltid

Ett hål fyllt

Tandläkaren imorse. Fy fan. Det är långt ifrån nice att få sjuttioen prylar instoppade i käften. Och tandläkaren verkade tycka det var märkligt att jag spände mig så och fick kväljningar. Ligger alla ni andra och softar hos tandläkaren?

När jag ändå var i centrum så svepte jag igenom några butiker. Köpte ett par jeanstights. Bra gjort av mig. Och sen behövliga artiklar som trosor och strumpor. Spana lite på Kicks också eftersom jag har presentkort där. Två stycken till och med om jag inte har fel.

Åt buffé på Mem & Zin med älsklingen. Hem och powernappa innan han skulle till jobbet. Jag bidrog lite med mina smarta tankar till litteraturseminariet och sen har jag glott på tv. Drog nyss till affären och köpte lite frukt och choklad. Ska nu kolla på Dirty Dancing tänkte jag. Någon som vill gissa vilken period jag är i just nu?

Kommentarer

  • Angelique säger:

    Softa hos tandläkaren? Jag är mer spänd än när en katt ser vatten -.-

    2010-03-12 | 01:48:07
    Bloggadress: http://kinkykitten.nu
  • Annika säger:

    Tandläkaren är aldrig roligt.... nej usch!

    Förresten, du undrade vilka favoriter jag har i Melodifestivalen. Jessica Andersson! Älskar hennes låt!!! Och idag får jag se henne live, ska på genrepet.

    Ha en toppendag!

    Kram

    2010-03-12 | 06:50:26
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: