Börjes barnbarn

föralltid

Förändringarnas vind

Pluggade lite till. Det känns bra. Just nu iallafall. Lillebror och mamma kom förbi. Lillebror hade varit och klippt sig och visade upp sin nya frilla. Tjusigt värre =P Och så ville han stanna en stund och spela lite tv-spel. Så han fick komma in och lira en timme medan jag pluggade. Sen följde jag honom över "stora vägen". Jag gick hem och lagade lite mat och sen iväg till badet.

Förändringarnas vind blåser en lätt bris över badet. Min X-grupp får ny tid på söndagar. Den vi har nu fungerar helt enkelt inte. Det blir kvällstid för dom. Mellan mina små och X nya tid, kan det komma att bli en till grupp. Det märks längre fram. Nu ska jag sova och se till att komma upp hyfsat tidigt imorgon så jag hinner plugga ganska mycket innan vi ska in till älsklingens farmor som fyllde år igår. Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: