Börjes barnbarn

föralltid

Grupparbete

Telebildsfredag. Idag handlade det om åtgärdsprogram. Mycket intressant och det känns som att man faktiskt har lärt sig nånting av den här kursen när informationen upprepas. Sen hade vi till uppgift att analysera ett åtgärdsprogram och göra om det. Det var ju inte direkt den bästa analysen jag har gjort. Snarare bland de sämsta. Jag kunde verkligen inte formulera mig. Kunde inte hitta orden eller få ordning på tankarna. Skönt att mina kurskamrater var lite mer på hugget så vi fick ihop uppgiften tillslut. När vi var klara med det så knallade jag upp på stan och köpte de där skorna! Det ena paret iaf. Hittade ett till par jeanstights på HM också som jag köpte. Strosade hemåt och plockades upp på vägen av min "sexbomb" =P

Kommentarer

  • Annika säger:

    Svar: Ja, jag promenerar mycket men det märks inte på vågen och jag tycker mig INTE märka någon skillnad på omfånget heller. Men jag ger mig inte, denna gång ska jag inte tappa sugen! Fast jag borde äta lite annorlunda också.... :-)

    Idag ska jag se hela "Let´s Dance", hoppas, hoppas, hoppas....! Ha en bra fredagkväll, vad jag vet så brukar du hålla dig vaken till det iallafall.

    Kram!

    2010-03-19 | 17:58:31
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: