Börjes barnbarn

föralltid

Körslaget

Det blev visst Körslaget iaf. Lyckades klicka mig dit genom en gammal länk när jag tittade på Let´s Dance i efterhand. "Play" är ju för himla bra alltså.

Men nu fick ju alltså se tabben om vilken kör som vi åka hem. Trist att gå ett sånt besked. Först klara sig och sen åka hem. Och tvärtom. Men rätt kör åkte hem ändå tycker jag. Tur att inte Rongedal´s kör åkte hem, för de var riktigt bra den här gången tyckte jag.

Måste ju göra en sån här igen =P

(bilden från tv4.se)

Förövrigt är Gry sämst som programledare. Stammar, stakar sig och noll flyt när hon pratar med körledarna och kören. Dock var det trist för henne med tabben. Det borde ingen få råka ut för som programledare.

Kommentarer

  • Annika säger:

    "Play-kanalerna" är mycket, mycket bra!!! På måndagar vill jag se massor kl 21 men det går lika bra på tisdagen vid datorn, hahaha!

    2010-04-01 | 16:06:35
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: